fredag 26. november 2010

En start


Har lenge sittet å sett på andre sine blogger og syntes det har sett gøy ut, så derfor fant jeg ut at jeg skulle prøve meg på min egen. Den heter Life and Liv, enkelt og greit fordi de fleste innlegg kommer nok til å handle om livet, meg og det som skjer rundt meg. Har ikke noe bestemt mål for hva jeg kommer til å poste her etterhvert, men det finner jeg nok ut av.
I skrivende stund så er det November og bikkje kaldt ute, derfor er det ekstra godt å kunne sitte inne i varmen og kose seg med sjokolade og X-factor på tvn.
Isted kom jeg plutselig på at det er første søndag i advent nå førstkommende og at jeg ikke hadde begynt på adventstaken min enda, så da måtte jeg bare sette i gang med det. Elsker å pusle med sånne små ting som gjør sitt til at min ringe bolig blir koselig og stemningsfull.
Tidligere år har jeg alltid brukt en standard svart jernstake, men i år ville jeg gjøre noe annet og synes resultatet ble ganske så bra.
Er veldig opptatt og glad i interiør, og synes det er morsomt å finne ting som gjør leiligheten mer helhetlig, bytter ofte på dekorasjonene jeg har rundt omkring for litt variasjon. En av mine planer er å gå mer på loppemarked å se etter små funn der, man vet aldri hva man finner, og det meste kan fikses med litt malig og kjærlighet.



Her er ihvertfall et par bilder av hvordan det ser ut hos meg nå.



Her ønskes alle velkommen :)



Koselig stemning på stuebordet



Og dette er min nye adventstake

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar